Logo Wagenborg

Klantenservice

Elke dag bereikbaar

Onze medewerkers van de Klantenservice staan u graag telefonisch, persoonlijk, via e-mail of chat te woord. De Klantenservice is open en bereikbaar op maandag tot en met zaterdag van 08:00 tot 20:00 uur. Op zondag en feestdagen zijn wij geopend van 09:00 tot 15:00 uur.

Telefoonnummer en e-mailadres

Wij zijn telefonisch bereikbaar via 0900 9238 (lokaal tarief). Vanuit het buitenland belt u +31 88 103 1000. E-mailberichten kunt u sturen naar info@wpd.nl.

Header background mask

Praat mee over onze dienstverlening!

Wat vind jij écht belangrijk?

Laat het ons weten via bit.ly/2Xwjl1j of scan de QR code!

Veerbootcafé

Wij willen eilandbewoners en andere betrokkenen graag de gelegenheid geven om hun mening te uiten en wensen kenbaar te maken ten aanzien van onze dienstverlening. Daarvoor is het Veerbootcafé in het leven geroepen.  

Stap vrijblijvend binnen voor een kop koffie en een goed gesprek met één van de directieleden van Wagenborg Passagiersdiensten. Dat gesprek kan overal over gaan: over bijvoorbeeld veiligheid en comfort aan boord, de dienstregeling, vertragingen of de toekomstige bereikbaarheid van het eiland. 

Op Ameland is het Veerbootcafé iedere maand van 10.30 tot 11.30 uur in de inspiratieruimte van het VVV-kantoor in Nes. Het Veerbootcafé op Schiermonnikoog vindt ieder kwartaal van 10.30 tot 11.30 uur plaats bij informatiecentrum Het Baken.

 

Veerbootcafé Ameland 2024
Locatie: VVV Ameland, inspiratieruimte 10.30 - 11.30 uur

3 januari / 13 maart / 8 mei / 10 juli / 11 september / 13 november

Veerbootcafé Schiermonnikoog 2024
Locatie: Het Baken van 10.30 - 11.30 uur

12 februari / 6 mei / 5 augustus / 4 november

Verloren en gevonden voorwerpen

Bent u iets kwijt of heeft u iets gevonden? Wij bewaren alle aan boord, op onze terreinen en in onze gebouwen gevonden voorwerpen.

Neem contact met op met onze Klantenservice of stuur een e-mail naar verlorenofgevonden@wpd.nl

Vermeld in uw email de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer.
  • Het schip en de locatie waar u het voorwerp hebt gevonden of verloren.
  • Datum en tijd van de afvaart.
  • Omschrijving van het voorwerp.

Wij raden u aan om het verloren of gevonden voorwerp ook te registreren op de landelijke website www.verlorenofgevonden.nl.

Volg ons op Social Media

Facebook en Instagram

Volg ons op Facebook en/of Instagram om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen rondom Wagenborg Passagiersdiensten. Neem een kijkje op onze Social Media:

Facebook of  Instagram

Vragen, opmerkingen of klachten?

Gastvrijheid en tevredenheid van onze reizigers staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom ontvangen wij graag feedback van onze reizigers. Heeft u een vraag of suggestie? Wilt u ons een complimentje geven of bent u juist ergens ontevreden over?

Stuur ons een e-mail of vul ons contactformulier in. Wij zorgen voor een vlotte afhandeling. 

Kijkt u ook eens bij onze veelgestelde vragen. Misschien vindt u daar het antwoord op uw vraag.

Adressen Wagenborg Passagiersdiensten

Bezoekadres
Reeweg 4
9163 GV Nes/Ameland

 

Correspondentieadres
Postbus 70
9163 ZM Nes/Ameland

 

Statutair adres
Marktstraat 10

9934 CK Delfzijl

 

Terminal Nes - Ameland
Oude Steiger 7
9163 GV Nes Ameland

Terminal Holwert

Grandyk 2a

9151 AE Holwert

 

Parkeerterrein Holwert

Grândyk 2b

9151 AE Holwert

 

Terminal Lauwersoog
Zeedijk 9
9976 VM Lauwersoog

 

Terminal Schiermonnikoog

Veerweg 1-3

9166 SL Schiermonnikoog